Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

«Lyd-striper» rundt flyet

Featured Replies

• Author

Hurra- og tusen takk,- godt at det finnes noen der ute som vet,- denne gangen Magnus… Et par trykk så alt i orden… Hvordan det har oppstått????

Ha en fortreffelig søndaG

Mvh

Morten

IMG_4992.jpeg

Hei, Morten!

De standardsettingene er av og til helt spinnville, så de kan fort ha oppstått idet du installerte MSFS.

• Author

Er imponert over et miljø som åpenbart deler kompetanse med andre og hverandre… En god egenskap… Har i arbeidslivet opplevd for mye av det motsatte der hvor «kunnskap er makt» og med tillegg av kommentaren. «Vet du ikke det engang du da»…

Tusen takk for svar…👍👍👍

1 minutt siden skrev morten helseth:

Har i arbeidslivet opplevd for mye av det motsatte

Høres i grunnen ut som feil jobb, og er glad jeg har sluppet å ha det slik hittil. Leste i avisene i går at nå var det flaut å bruke ChatGPT/KI, mens på jobb hos oss så får vi gratis profesjonell lisens og blir oppfordret og kurset på det. En slik arbeidsplass vil jeg gjerne fortsette å ha.

Du får si fra om vi skal møtes på VATSIM en dag - eller i de virtuelle skyene med SayIntentions og KI - jeg flyr mye VFR i England nå på grunn av at der har SayIntentions "dekning" med VFR. Men VATSIM er utrolig kjekt, og der hører man hverandre om man er i nærheten og på samme frekvens. Alltid kjekt å prate med trivelige folk.

DagH

• Author

Nettopp,- og mørket senker seg etter hvert og innesysler er viktige… så jeg bør kunne klare å finne ut hva «discord» betyr/innebærer…😂.. Arvet en colt 45 etter far (fra 1942).. og for å få beholde den har jeg nå fire pistoler og fire revolvere,- Leirfjord Sportsskytterklubb og lader ammo til alle unntatt 22LR… Også fint i mørketida med lading… og inne i mellom utføre noen oppdrag i FS…

Så du driver ikke med Leirfjorddueskyting, altså?

Knas, knas.

DagH

• Author

Lagring og opplastingen funker…. Jeg hadde ikke sett at det er noen «kryptiske bokstaver og tall etter filnavnet på en av de,- mao jeg så ikke forskjellen og lagret feil fil…. Og fikk åpnet «discord» 😇