Skrevet I går, 10:471 dag === Er det noen på forumet som har,gjort seg gleden av å invistert i nytt skjermkort RTX5090.Og om det er, mulighet og få litt tilbakemelding om status, bruk og prestendaen,ytelse i 2020/2024.Jeg synes det er en, svinat pris. Men men hobbyen krever.! Men om et par tre år, er det vel et nytt kortpå gang,Om det blir RTX6090, hvem vet, vi får se. 🤑
Skrevet I går, 11:081 dag Jeg sitter på et 4X-serie og lurte på hvor stor forskjell det ble opp til 5090. Videoen under tar litt tid å komme seg gjennom, men er en veldig god analyse av performance for 4X serien vs 5X. Tar med Framegen og ulike andre AI-optimaliseringer og test av disse. Samme kanal på Youtube har mange gode videoer og han snakker tydelig nok til at man kan speede opp video til 2x og få med seg det meste :)
Skrevet 11 timer siden11 timer 16 hours ago, Jan R. Storelvmo said:Prisen kontra det du får i gevinst er på ingen måte verdt det spør du meg.Enig! MSFS 20/24 har særdeles liten økning i performance om du kommer fra 4X-serien, så jeg ville ventet ja. I skrivende stund finner man de rimeligere 5090-kortene til 30K!
Skrevet 3 timer siden3 timer 7 timer siden skrev Torbjørn M:Enig! MSFS 20/24 har særdeles liten økning i performance om du kommer fra 4X-serien, så jeg ville ventet ja. I skrivende stund finner man de rimeligere 5090-kortene til 30K!Ja, er helt vilt. Du kunne jo bygget deg et lite atomkraftverk for prisen av ett enkelt grafikk kort som gir helt marginalt forbedring til blodpris.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.