Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei. Har et spørsmål til dere som har vært med lenge. I 2011-12 så brukte jeg FSX med PMDG 737 i flere år. Der var det også 2 Tutorial Flight Manuals. Den ene fra Stanstedt/Heatrow og til Schiphol og den andre fra Schiphol til LOWI. Har lett etter disse i alle gamle harddisker og på Google uten å finne de.

Er det noen av dere som har noe info om disse og hvor jeg kan få tak i de?

Skrevet
  • Forfatter

Ja jeg har sett mange videoer der, men de manualene jeg tanker på viser, og kan skrives ut, hvilke brytere du skal bruke og hvordan starte fra Cold and Dark.

Etter å ha vært borte fra dette i flere år så er det mye jeg har glemt dessverre.

Pål

Skrevet

Om du har PMDG, har de også tutorials knyttet opp mot flyet. All dokumentasjon ligger der du installerte det. For 737-700 --> Packages\Community\pmdg-aircraft-737\Documentation osv. De tar det meste av flyturen steg-for-steg og de kan skrives ut, men tiden der de dokumenterte A-Å er desverre forbi.

Men om jeg kan anbefale deg noen tredjeparts-manualer, er Chuck veldig dyktig. Her for 738 i FSX. https://chucksguides.com/aircraft/fsx/pmdg-737-800-ng/
Han som lærte med Datalink til DCS, men ikke si det til noen.

Jeg har de gamle-gamle liggende hos meg, både i trykk og lokalt fra den tiden man kunne bestille dem, men siden dette er internett og alle liker å rapportere alle som gjør noe galt om dagen, så vil jeg bare gjøre som Jan og anbefale deg å søke etter dem. De hadde noen svært gode manualer for 747-400 serien bl.a. som fortsatt brukes mot andre addons. "PMDG 737 manuals" type:pdf vil kunne gi deg noen raske svar :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …