Skrevet mandag klokken 21:041 dag Premium Medlem Benoit Gaurant har gjort en Fokker F27-Mk 500 Friendship tilgjengelig for MSFS 2020. Denne nydelige modellen er freeware, og den kan lastes ned her! Modellen flyr fint, men den har et og annet i cockpit som ikke virker. HP levers, som styrer prop pitch, er ikke mappet til simulator kontrollene, og man må bruke mus for å sette disse korrekt. Dette er selvfølgelig tungvint. Det finnes en fix for dette, men den må gjøres med en kjøpeversjon av FSUIPC 7. Jeg har kjøpt FSUIPC 7, og gjort denne modifiseringen på Fokkeren. Nå fungerer alt som det skal via simkontrollene. Brian Gladden har gitt en oppskrift på hvordan dette gjøres ved hjelp av FSUIPC 7. Ellers så koser jeg meg med Friendship'en, og den har også et malervennlig paintkit. Fokkeren fungerer også i MSFS 2024, men ikke alle repaints som er laget laster greit i den nyeste simulatoren (mine F27 repaints fungerer greit i FS 2024 🙂)
Skrevet 17 timer siden17 timer Moderatorer Nydelig som vanlig! Har noen røverhistorier fra denne flymaskinen i Braathens-farger, men det tror jeg vi får ta muntlig en annen gang Fantastiske bilder!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.