Skrevet 13. desember 2023 1 år Premium Medlem Kvernberget/Kristiansund er tilbake på flightsim.to i oppdatert utgave. ENKB har fått flere oppstillingsplasser, hangar ved flyklubben og riktig paint og oppmerking flere steder etter et par besøk med mobilkameraet i fjor. Nå kan man takse til flyklubbhangar og i tillegg henger parkeringene sammen slik at man får taxi guidance på alle steder. Det er ikke gjort noe forsøk på 3D-modellering, så dette er kun default-scenery plassert på litt andre måter enn Asobo-standard-flyplassen. Bruk gjerne også Wombiiactual sin ENXX for å få litt flere sceneryobjekter på plassen, bl.a. Avinor-brannbiler. https://flightsim.to/file/65575/enbl-kristiansund-kvernberget-enhanced-airport (Ja, jeg vet at lenken inneholder enbl, men oppdaget det først etter at jeg publiserte på flightsim.to. enkb skulle det stått) Endret 13. desember 2023 1 år av Dag Baardsen
Skrevet 16. desember 2023 1 år Greit nok, men det er ikke alt som kommer med når en laster ned bare noen få bit av over 100 mb. hva gjør en med det?
Skrevet 17. desember 2023 1 år Premium Medlem Den 17.12.2023 klokken 12.58 skrev Birger Blomvik: Hele filen er bare på 184 kB. Er det korrekt? Hei.! Rettelse. Utpakket er den, 7,06 MB 😊
Skrevet 18. desember 2023 1 år Det stemmer nok, men jeg ser ikke noen særlig forskjell fra default, Vil ha mer!
Skrevet 18. desember 2023 1 år Premium Medlem Den 18.12.2023 klokken 16.30 skrev Kolbjørn Tørrissen: Det stemmer nok, men jeg ser ikke noen særlig forskjell fra default, Vil ha mer! Du får sette igang og modellere ;-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.