Skrevet 10. mai 2023 1 år I simmen og. Her er noen shots fra Lofoten, tatt i kveld, med live weather. Dårlig sikt på Leknes, men gikk akkurat.😀
Skrevet 11. mai 2023 1 år Premium Medlem Litt mørkere enn «real», men ellers stemmer det bra med været vi har hatt☺️. Flotte bilder🙂.
Skrevet 11. mai 2023 1 år Forfatter Takk Ernst😀, kanskje jeg har vært litt for ivrig med settings i Nvidia filter...
Skrevet 11. mai 2023 1 år Så bra. Da kan jeg endelig fly nord for Trondheimsfjorden igjen. Enig med Ernst. Det virker som de ikke helt har forstått hvor lyst det faktisk er her nord i den lyse tiden av året. Uansett, veldig flotte bilder.
Skrevet 11. mai 2023 1 år Premium Medlem Har egentlig det samme problemet med lys også sør for Trondheimsfjorden. "Blåtimen" er defintivit nokså svart her.
Skrevet 12. mai 2023 1 år Godt den stygge Asobo vinteren endelig slipper taket for denne gang. Det ser ut til at vinteren fortsetter nord om Evenes inntil videre....
Skrevet 19. mai 2023 1 år Soloppganger og solnedganger er altfor røde i fs2020, litt mer blåskjær ville gjort susen tror jeg...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.