Skrevet 8. april 2023 1 år Premium Medlem Big Radials Norseman. Denne har jeg gleda meg til, og da tenker jeg på noen opplevelsesrike turer jeg har hatt med "Flymuseets" flybare Norseman. Den lengste turen var t/r Andøya i 2017, og da fikk vi både føle, lukte og ikke minst høre i nærkontakt med dette "klenodiet" 😊. Dette flyet er nok i bedre stand enn Big Radiels Norseman, men bortsett fra litt gammel og slitt utgave er likheten godt ivaretatt , og modellen har både god lyd og troverdig flyfeeling. Artig å ta samme tur i MSFS som i virkeligheten .
Skrevet 8. april 2023 1 år Premium Medlem For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også
Skrevet 8. april 2023 1 år Premium Medlem 1 minutt siden skrev Dag Baardsen: For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også Da må du få med multene på Dvergbergmyrene på høsten.. 😁
Skrevet 8. april 2023 1 år Forfatter Premium Medlem Sitat For en artig kombo med både RL- og sim-bilder! Og moro å se Dverberg-myrene fra luften - nesten så man får lyst til å sette seg ned og modellere disse også Takk skal du ha , har mange turer til Andøya RL, så jeg synes det er ekstra stas å fly til Andøya i MSFS, siden både flybasen og Andenes er fantastisk fint modellert i simmen. Jeg bodde på en av mine første "rep-øvelser" på Haugnes, før det ble en del av basen.
Skrevet 8. april 2023 1 år Flott serie! Var så heldig at jeg fikk hoppe med t/r ENAN-ENDU mens den var på Andøya. Veldig artig for 333 skv at den kom opp til jubileet.
Skrevet 8. april 2023 1 år ENAN er en flott flyplass. Her gjorde jeg landingsrunder med Dash 8-100 etter type-rating i nydelig vær en mai dag for 6 år siden
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.