Skrevet 28. februar 2023 1 år Hei. Har nå i 2 uker ikke kommet inn på PMDG sitt operations center for og få de siste oppdateringer innstallert til 737 maskinene mine. ( I was unable to reach PMDG's servers. Certain features are disabled. Please check your connection, then restart the app to try again. Noen tips her ?
Skrevet 28. februar 2023 1 år Moderatorer Les her hvordan du fikser det https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/241405-24feb23-update-series-for-pmdg-737-with-an-important-notam-you-should-read-before-updating
Skrevet 28. februar 2023 1 år Hei. Du må oppdatere Operations center manualt så vil det fungere. Følg instuksjonen under så vil det ordne seg. The Operations Center is back operational. A manual update is needed in order to download the latest working version. Follow the below instructions to update it. Go to to C:\Users\{username} \AppData\Roaming\PMDG\PMDG Operations Center right click on OpsCenterUpdater.exe and select run as administrator. This will update it to the new version
Skrevet 28. februar 2023 1 år Forfatter Takk for tips ,etter litt søking i mapper og ( right click on OpsCenterUpdater.exe and select run as administrator ) fikk jeg det til ..... selv med mine datakunnskaper 🙂 Får litt panikk når PMDG sitt automatiske oppsett ikke virker 🙂
Skrevet 1. mars 2023 1 år Moderatorer 17 timer siden skrev Frank Kristiansen: Du må sette programmet i Vista Kompatiblitetsmodus. Den var ny ...aldri hørt den versjonen av fiks for modulen ?
Skrevet 1. mars 2023 1 år Premium Medlem 2 timer siden skrev Robert Hulthin: Den var ny ...aldri hørt den versjonen av fiks for modulen ? Dukket opp som løsning i PMDG-forumet et sted. Det virker i alle fall 🙂
Skrevet 1. mars 2023 1 år Enkleste for min del var å kjører updater-programmet i målmappen til pmdg ops, funker hver gang det henger seg opp Endret 1. mars 2023 1 år av Tobias Nome
Skrevet 25. oktober 2024 25. okt Moderatorer Ny oppdatering Værradar har den vært savnet ..ok her er den kommet https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/332517-24oct24-pmdg-737-for-msfs-major-product-update-just-released-via-operations-center ...PMDG appen er oppdatert
Skrevet 27. oktober 2024 27. okt Moderatorer FM-oppdateringer har gjort dette til en helt ny flymaskin. Jeg har egen tiller, og endelig har jeg litt mer kontroll over hva som skjer på bakken. 6-700 snur nå på krona i motsetning til tidligere. Den er også relativt mykere i luften - jeg er imponert. Plutselig var det gøy å håndfly denne igjen. Fortsatt stort og smått som bør få en polish - har hatt noen spennende RNAV-opplevelser her og der, men dette er virkelig et stort steg i riktig retning. Basert på FM-tech som kommer i 24, kan vi øyne oss enda flere oppdateringer fremover håper jeg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.