Skrevet 25. oktober 2022 2 år Bare et spørsmål sånn at andre kan lese seg opp om og kanskje installere det samme 🙂 Selv har jeg slettet alt bortsett fra enml og engm....og rex accuseason 🙂 m
Skrevet 26. oktober 2022 2 år Nå har jeg akkurat startet å rydde opp med fersk installasjon, så det passet jo bra å dele i en "spoiler" nå. Noen fly og sceneries mangler, men da ser dere under hva som gikk inn først hos meg Vis skjult innhold A32NX-livery-SAS_New8K aerosoft-airport-enva-trondheim aerosoft-data-exchange aerosoft-modellib-vdgs aerosoft-vdgs-driver aircraft-tbm930-improvement airside-aerial-endu-bardufoss airside-airport-endu-bardufoss at-enli aw-airport-ensd-sandane aw-airport-ensg-sogndal bksq-aircraft-analogkingair daghb-enbl daghb-enev daghb-enkb drzewieckidesign-krnt efhk-helsinki engm-oslo engm-ultra-interior-optional enha-flyplass-hoved enjoyitfly-bergen enkj-kjeller evileye-airport-enan-andenes fagernes-flyplass-enfg FBW_A320 Lufthansa_AINH_LOTW FBW_A320_NEO_United 2019 FBW_A320neo_CGUIF FBW_A320neo_N400AN FBW_A320neo_N4022J FBW-A320-KLM fk-airport-engk-gullknapp fk-airport-enkr-kirkenes fk-airport-enov-hovden flybywire-aircraft-a320-neo flybywire-externaltools-simbridge flytampagg-athens fnx-aircraft-320 fnx-aircraft-320-AALN107US fnx-aircraft-320-AALN109UW fnx-aircraft-320-AALN128UW fnx-aircraft-320-ANAJA8400 fnx-aircraft-320-ASAN844VA fnx-aircraft-320-AUAOELBK fnx-aircraft-320-BAWGBUSHAL fnx-aircraft-320-DLHDAIQSAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZAAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZDAL fnx-aircraft-320-DLHDAIZI fnx-aircraft-320-gcs7e7_Private_M-YBUS fnx-aircraft-320-JBUN537JT fnx-aircraft-320-MONGOZBY fnx-aircraft-320-MYTGJANM fnx-aircraft-320-OALSXOAU fnx-aircraft-320-SASKAM4K fnx-aircraft-320-SASKAM8K fnx-aircraft-320-SASNEWOYKAM fnx-aircraft-320-SASOYKAM4K fnx-aircraft-320-SASOYKBO fnx-aircraft-320-SWRHBIJG fnx-aircraft-320-TAPCSTNK fsd-airport-enna-lakselv fsltl-traffic-base fsltl-traffic-injector fstommy-enfy gaist-ultra-BETA gaya-simulations-airport-encn-kristiansand hmj-airport-enbs-baatsfjord hmj-airport-enbv-berlevaag hmj-airport-enss-svartnes hmj-airport-envd-vadso inibuilds-airport-nzqn-queenstown jte-enfl-floro justflight-aircraft-pa28-arrow-iii justflight-aircraft-pa28-turboarrow kjh-ensn mk-livery-cj4-ambulance-nor mmsimulations-airport-entc-tromso mv46-bergen_grieghallen mv46-bergen_hakonshallen mv46-bergen_hordaland mv46-bergen_kjottbasaren mv46-bergen_mariakirken mv46-bergen_media_city mv46-bergen_nationale_scene mv46-stavanger_bybru mv46-stavanger_comfort_hotel mv46-stavanger_dejavu mv46-stavanger_domkirke mv46-stavanger_havnsilo mv46-stavanger_hotel_victoria mv46-stavanger_oljmuseum mv46-stavanger_radisson mv46-stavanger_ships mv46-stavanger_st_olav mv46-stavanger_st_petri mv46-stavanger_ullandhaugtarnet mv46-stavanger_valberget navigraph-ingamepanels-charts navigraph-navdata navigraph-navdata-base ocl-norwaywindmills orbx-airport-eglc-london-city orbx-airport-enal-alesund orbx-airport-enml-molde orbx-airport-enno-nottoden orbx-airport-ento-sandefjord orbx-airport-ktiw-tacoma-narrows orbx-airport-lgsk-skiathos orbx-airport-lowi-innsbruck orbx-landmarks-auckland-city-pack orbx-mesh-iceland pmdg-aircraft-736 pmdg-aircraft-736-liveries pmdg-aircraft-737 pmdg-aircraft-737-liveries pmdg-aircraft-738 pmdg-aircraft-738-liveries poinorway prairielet-airport-esgg-landvetter salty-747 sauron-scenery-enan sdr-airport-nzmf-milford_2.5 sdr-pack skytry-enhs sws-aircraft-kodiak-amphibian sws-aircraft-kodiak-wheels ts-bergenfeatures ts-bergenfeatures2marinas ts-bergenfeaturesrockwall wombiiactual-airport-enbo-bodo wombiiactual-airport-enbr-fleslandfix wombiiactual-airport-enhd-haugesund wombiiactual-airport-ensh-svolvaer-helle wombiiactual-airport-enzv-solafix wombiiactual-assetpack-enxx workingtitle-aircraft-cj4 workingtitle-g3000 workingtitle-gx z_default-nzmf
Skrevet 26. oktober 2022 2 år Min Community-mappe er full - ingen grunn til å slette noe der 🙂 Nesten 950 mapper. Bare UK/Irland/Norge/Sverige/Danmark er jo fort 700 mapper.
Skrevet 26. oktober 2022 2 år Har begrenset meg til å ha alle norske flyplasser + noen engelske warbird flyplasser. Med masser av fly selvsagt.
Skrevet 26. oktober 2022 2 år Jeg har installert en drøss med addon flyplasser, men de er ikke lagret community mappa. De er i hovedsak kjøpt via "Markedplace" i simmen, så har ikke sjekket hvor de er plassert..
Skrevet 27. oktober 2022 2 år Den 26.10.2022 klokken 18.10 skrev cptseiersten: Imponerende piratkolleksjon, hehe
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.