Skrevet 21. september 2022 2 år Det ser ut at vi kommer til å ha to Oslo Gardemoen flyplasser fra gode utviklere. Aerosoft Airport: Oslo-Gardermoen (ENGM) (preview) - Product Previews - AEROSOFT COMMUNITY SERVICES
Skrevet 21. september 2022 2 år Premium Medlem Det har vært kjent ganske lenge dette 🙂 Det her blir veldig bra
Skrevet 21. september 2022 2 år Forfatter Jeg må sikkert ha sovet under en stein. Jeg var bare kjent med innsatsen fra Finn Hanssen.
Skrevet 21. september 2022 2 år Totalt nytt for meg også! Spennende, ser ut som vi har to gode produkter i vente. Dog, Jo Erlend skuffer aldri
Skrevet 21. september 2022 2 år Premium Medlem Da blir det å finne ut hvilken av dem som vil flyte best på min gamle PC. All innvendig modellering er bare negativt for min del, hvis det går ut over performance 😉 Endret 21. september 2022 2 år av MagTvei
Skrevet 21. september 2022 2 år Se jo unektelig bra ut denne også. Freeware flyplassen dekker mine behov i utgangspunktet så vi får se om man ramler innom en av dem. Ny terminalsimulator om ikke annet
Skrevet 21. september 2022 2 år Freewaren på flightsim.to er helt ok, men har en del modellfeil og er dårlig optimalisert - i alle fall for mitt litt eldre system, så det blir bra med to gode payware-alternativer!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.