Skrevet 9. august 2022 2 år SimWorks Studios som bl.a. står bak Kodiak 100 i MSFS begynner å nærme seg ferdigstillelsen av DHC7. Detaljer fra Facebook-post her.
Skrevet 9. august 2022 2 år Tøff maskin, og fra en sterk produsent i tillegg, så det virker jo lovende.
Skrevet 10. august 2022 2 år Aaaah, endelig en Dash7 til MSFS. Hadde ganske mange timer som klappsete-passasjer hos Widerøe, den tiden de brukte Dash7. Veldig behagelig i lufta og forbausende støysvak ( "saktegående" propellere). Har mange gode minner fra 7`ern, denne modellen ser jeg virkelig fram til
Skrevet 11. august 2022 2 år Ikke at dette nødvendigvis betyr noe, men tror det er stor etterspørsel for en Classic Dash-8!
Skrevet 11. august 2022 2 år Den 11.8.2022 klokken 18.52 skrev Henrik Isaksen: Ikke at dette nødvendigvis betyr noe, men tror det er stor etterspørsel for en Classic Dash-8! Absolutt! Savner også Q400, fult simulert ala Majestic.
Skrevet 1. januar 2023 2 år Siste nytt jeg har hørt er Sitat We are currently working on a very final Dash7 and on an even more final B314. At this stage we still target 2022. But that is no promise. Kilde: https://www.facebook.com/pilotsgesmbh/posts/pfbid037gLJ42j4kBG351Bb51Eovh29sBp98BYciG9X6XtEuBTWJxtXWF9LS5i4AY4psHBLl
Skrevet 26. februar 2023 1 år Snubla over denne på YouTube, ble posta for ca en måned siden. Nå praktiserer jeg ikke tysk, men trenger ikke skjønne tysk for å høre at det gjenstår litt jobb når det kommer til lyd...
Skrevet 26. februar 2023 1 år Sitat høre at det gjenstår litt jobb når det kommer til lyd... Huff ja, dette ligner ikke lyden til Dash-7 i det hele tatt, men ellers ser utviklingen ut til å være spennende
Skrevet 26. februar 2023 1 år SWS kommer jo med en Kodiak 900 som jeg ser langt mer frem til. Selv håper jeg på en Twin Otter fra SWS i samme kvalitet som Kodiak 100.
Skrevet 1. mars 2023 1 år Litt avsporing av topic, men har skjønt at SWS sin Kodiak er det beste turboprop-alterntivet i MSFS? Er det noen som har testa disse? https://www.justflight.com/articles/black-square-steam-gauge-overhaul-series-in-development
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.