Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 161
  • Visninger 28,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Most Popular Posts

• Finn Kristoffer Hansen
    Finn Kristoffer Hansen

Det må sies at dette er mitt største prosjekt hittil - det er en STOR flyplass😅 Og som Robert sier, så gjør jeg dette ved siden av full jobb. Med ny stilling med lederansvar, samt det å prøve å nyte d

• Finn Kristoffer Hansen
    Finn Kristoffer Hansen

Må bare dele denne her. Dette blir så kult!! Har laget en sånn elektrisk pushback truck, native msfs og xbox kompatibel! 😁

• Finn Kristoffer Hansen
    Finn Kristoffer Hansen

Det blir opplasting for siste sjekk på Fredag. Går alt på skinner så har vi release en gang neste uke:)     Noen tilbakemeldinger fra betatesting: - En god del bygninger som

Postede bilder

Skrevet

Der var den ja. Såg den så vidt, men den forsvant så for jeg klikke på "install update".

Takker

Skrevet
  • Premium Medlem
5 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

Changelog fra orbx central:

Screenshot_4.jpg.f7e6561ecfd9fbe7e65b594ffd3c3089.jpg

Haha, god timing Stig! 😅

Det var vel akkurat samtidig med akkurat samme screenshot! Wow. 😆

Skrevet
Den 24.2.2023 klokken 22.49 skrev Siggen:

Til Finn K. Hansen:

Kunne du oppdatere området hvor bl.a. babcock holder til med 2-3 parking spot's for fly og hkp?

Legger ved noen bilder av området...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Takk skal du ha, Finn Hansen:-))

Skrevet
Den 20.4.2024 klokken 14.24 skrev Finn Kristoffer Hansen:

Det var en liten glipp på siste update hvor vi manglet et par teksturer. Det kommer også en ny veldig snart som fikser at VDGS'ene slutter å virke

Er det mulig for deg å oppdatere intern belysning på terminalen/andre bygninger?, de ser litt "nedlagt" ut når det er mørkt...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …