Skrevet 4. februar 2022 2 år Fra Lionheart Creations, ingen ukjent kreatør blant oss som har holdt på ei stund . Denne modellen må være noe av det beste fra denne utvikleren, og et fly jeg har ønsket meg lenge til MSFS. Kjempepopulært i 30-åra, og fortsatt populært blant aerobatic-piloter. Flyr alldeles nydelig, er detaljert så det holder og har herlig lydkvalitet. Helga er i boks
Skrevet 4. februar 2022 2 år Wow, hvor kjøpte du den? Edit: Funnet og kjøpt på Marketplace (sjeldent unntak) Endret 4. februar 2022 2 år av MagTvei
Skrevet 5. februar 2022 2 år Den 4.2.2022 klokken 16.42 skrev MagTvei: Det flyr jo tre av dem i Norge, LN-ESS, LN-INA og LN-WNJ Vet du om noen av disse var / er eiet av en Rønjom (tror jeg han het)? Var med opp på Værnes. Uforglemmelig!
Skrevet 5. februar 2022 2 år Vet ikke om eierskifter, men tror de nå er eiet av hhv. Lars Ness, Finn Terje Skyrud og Øyvind Munch Ellingsen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.