Skrevet 24. oktober 2021 3 år Just Flight har rykket opp på førsteplass blant mine yndlings-utviklere for MSFS, og deres Hawk T1/A troner nå aller øverst hos meg. Topp kvalitet fra cold and dark til shut down. Må bare oppleves
Skrevet 25. oktober 2021 3 år Kult. Den blir da det første payware addonet for MSFS for min del! Takk for reviewen! 🙂
Skrevet 27. oktober 2021 3 år Enig med Furuhatt , dette flyet har kvaliteter . Så morsom å fly og det meste virker ..veldig bra produkt 👍👍
Skrevet 12. november 2021 3 år En artig feature men Hawk’n … med 2 crew ombord , trekker du over 3G så hører du mannen bak ‘stønne’ og presser G !
Skrevet 12. november 2021 3 år Og at denne er sjokkerende bra støttes fullt ut. Dette er kvalitet så det oser! 😁 Nydelig utførelse - skikkelig lyd - godt simulerte egenskaper - flotte effekter Flott presentasjon Ernst! Endret 12. november 2021 3 år av Gunnar van der Meeren
Skrevet 13. november 2021 3 år Forfatter Takker for hyggelige tilbakemeldinger . Hawk`en holder en engasjert i lang tid, og gir veldig mye valuta for pengene. Ja nesten i meste laget, og det er her "sjokket" kommer inn. Realismen, som vi har etterspurt i mange år, er nesten gått for langt. Litt som i DCS, man bør nesten ha militær flyskole for å beherske noen av modellene, og etter som realismen øker, blir det mer og mer arbeidskrevende å ta en flytur i simmen 🤔 . Heldigvis er denne modellen utstyrt med noen "snarveier" for både oppstart og navigering, så hvis man har begrensning med tid er det enkelt å komme seg i lufta, og nyte realistisk flyfeeling og heftige manøvreringer. Og den er akkurat så utfordrende under landing, at man må skjerpe seg i passelig grad .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.