Skrevet 8. juni 2021 3 år Hundrevis av timer med arbeid (freeware). Donasjoner er velkommen men ikke forventet. Du kan finne filen her: https://flightsim.to/file/15982/rosten-heliport-handcrafted-norwegian-air-ambulance-heliport
Skrevet 8. juni 2021 3 år Premium Medlem Hvis du tagger den med Norway hos flightsim.to, så havner den på rett plass 🙂 Flott addon forresten...
Skrevet 15. juni 2021 3 år Forfatter 1 time siden skrev Roger Westum: hei !! får ikke enrt rosten til og virke??? Hei, vennligst utdyp problemet så skal vi få det fikset sammen.
Skrevet 15. juni 2021 3 år Hei har lagt inn di tre filene på flightsim 2 i communety folder.når jeg starter simmen .kan jeg ikke søke opp enrt på flyplass valg.har flydd til rosten der er bare orginal microsoft scenery
Skrevet 16. juni 2021 3 år Forfatter 4 timer siden skrev Roger Westum: Hei har lagt inn di tre filene på flightsim 2 i communety folder.når jeg starter simmen .kan jeg ikke søke opp enrt på flyplass valg.har flydd til rosten der er bare orginal microsoft scenery Jeg antar at det er noe i community mappen din som konfligerer med filen, om du kan ta en backup å loade inn bare ENRT vil du få svar på det. Hvis ikke kan du prøve å cleare local cache. Lykke til! Mvh, Andreas R.
Skrevet 16. juni 2021 3 år Sjekk at det er denne markerte mappen som du har lagt inn i community mappen: Det er vel en main folder og inn i denne så ligger da mappen du skal dra inn i community,
Skrevet 16. juni 2021 3 år hei fikk det til og virke nå.cleare local cache fikset saken .TUSEN TAKK FOR HJELPEN. Fantastisk scenery!
Skrevet 31. januar 2023 1 år Flott scenery, - realistisk grafikk. Lett å kjenne seg igjen her. Digger det !!
Skrevet 31. januar 2023 1 år Knallbra scenery! Jeg krysser fingrene for at det kommer et St.Olavs etterhvert, så er området komplett :)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.