Skrevet 2. april 2021 3 år Premium Medlem Foreløpig er apron litt for "pen", men det skal fikses etterhvert. Kun defaultmodeller på bygninger, foreløpig, men om det er en modell-wiz som vil hjelpe, så samarbeider jeg gjerne. https://flightsim.to/file/9327/enev-harstad-narvik-airport-evenes Github - kildefiler: https://github.com/daghb/enev-msfs-2020 Endret 2. april 2021 3 år av Dag Baardsen
Skrevet 29. mai 2022 2 år Forfatter Premium Medlem Oppdatert til 2.5 med terraforming/ny runway profile, runway guards med mere fra hr. Garpestad og en god del småfix. Ingen 3D-modeller enda, dessverre.
Skrevet 30. mai 2022 2 år 21 timer siden skrev Dag Baardsen: Oppdatert til 2.5 med terraforming/ny runway profile, runway guards med mere fra hr. Garpestad og en god del småfix. Ingen 3D-modeller enda, dessverre. Enda? 👀
Skrevet 31. mai 2022 2 år Forfatter Premium Medlem 21 timer siden skrev Henrik Isaksen: Enda? 👀 Jepp. Satser på at det er noen som vil være med og lage slik at det blir til slutt :)
Skrevet 15. august 2022 2 år Du skal få den første når jeg kommer meg hjem fra Svalbard i slutten av måneden..:)
Skrevet 1. september 2022 2 år Fantastiskt ett Evenes med lite custom models. Ser verkligen fram mot denna.
Skrevet 6. september 2022 2 år What if any mesh are you guys using for Lofoten. I see there is a 7 m mesh on flightsim.to but it seem someone reported it broke after WU9
Skrevet 15. oktober 2022 2 år How long do you tink the new update to ENEV is going to take? Like, how far is it until we see some new buildings there?
Skrevet 27. oktober 2022 2 år Vel...vanskelig å si. Spørs om ting skal gis ut gradvis eller vente til mye er komplett. Jeg holder på med litt modellering men det er dette med å få tid til å jobbe med slikt...:) Har laget en modell ovenfor som forsåvidt er klar, men der er mye igjen så vi får se når man ev. får ut noe.
Skrevet 16. november 2022 2 år Forfatter Premium Medlem Da har @Sauron fått mere tid, og produserer så det spruter. Her en liten teaser fra flymiljøet. Endret 16. november 2022 2 år av Dag Baardsen
Skrevet 16. november 2022 2 år Forfatter Premium Medlem Den 6.9.2022 klokken 12.13 skrev mikced76: What if any mesh are you guys using for Lofoten. I see there is a 7 m mesh on flightsim.to but it seem someone reported it broke after WU9 Should be okay now
Skrevet 19. februar 2023 1 år I cant download the ENEV cutsom scenery anymore? Is there an update coming soon or? Endret 19. februar 2023 1 år av Christian
Skrevet 19. februar 2023 1 år Dag removed it from flightsim.to due to some issues discussed here: @Dag Baardsen can probably comment more. An updated ENEV-version should be ready soon since I have finished most of the buildings ++. Stay tuned! Maybe @Dag Baardsen can post some new screenshots..;)
Skrevet 19. februar 2023 1 år Gledes veldig til et bra ENEV scenery! Håper passasjerterminalen er modellert 😁 En av de få "større" flyplassene jeg savner
Skrevet 19. februar 2023 1 år Premium Medlem 3 timer siden skrev Sauron: Dag removed it from flightsim.to due to some issues discussed here: @Dag Baardsen can probably comment more. An updated ENEV-version should be ready soon since I have finished most of the buildings ++. Stay tuned! Maybe @Dag Baardsen can post some new screenshots..;) JA. Vi venter med lengsel på Evenes.!👍👍👍
Skrevet 19. februar 2023 1 år 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Gledes veldig til et bra ENEV scenery! Håper passasjerterminalen er modellert 😁 En av de få "større" flyplassene jeg savner Jada, passasjerterminalen har jeg brukt en del tid på så den kommer også..:)
Skrevet 20. februar 2023 1 år Forfatter Premium Medlem Den er ikke langt unna nå. Ser ut som det også kommer en liten overraskelse for de som bruker en mye brukt mod
Skrevet 21. februar 2023 1 år 1 time siden skrev Christian: er det måneder vi snakker om? Hvordan kan du lese "ikke langt unna" og deretter skrive "måneder"? 😁
Skrevet 22. februar 2023 1 år Forfatter Premium Medlem 8 timer siden skrev Christer Johansen: Hvordan kan du lese "ikke langt unna" og deretter skrive "måneder"? 😁 Sikkert klok av skade Uansett, den er IKKE måneder unna 😁
Skrevet 12. mars 2023 1 år Forfatter Premium Medlem Så snart flightsim.to har fått godkjent upload av ENEV med 3D-modeller fra @Sauron, så er ENEV v3.0 klar til nedlasting herfra: https://flightsim.to/file/51568/enev-harstad-narvik-evenes-airport. Du kan allerede nå se teasere i form av skjermskudd fra flyplassen mens du venter. NB! Dette er en første versjon - vi har flere oppgraderinger på gang. Happy flying! Endret 12. mars 2023 1 år av Dag Baardsen
Skrevet 12. mars 2023 1 år Fantastisk:-) Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes...
Skrevet 12. mars 2023 1 år Premium Medlem 17 minutter siden skrev Siggen: Fantastisk:-) Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes... +1
Skrevet 12. mars 2023 1 år 47 minutter siden skrev Siggen: Fantastisk:-) Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes... Har vært i kontakt med dem, og de har støtt på litt problemer som de driver å løser. Derfor har det vært stille fra dem en stund dessverre. Håper den kommer snart!
Skrevet 13. mars 2023 1 år Har tatt en rask kikk på Evenes. Skikkelig flott arbeid altså!!!!! :-)) 👍👍👍
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.