Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Premium Medlem

Foreløpig er apron litt for "pen", men det skal fikses etterhvert. Kun defaultmodeller på bygninger, foreløpig, men om det er en modell-wiz som vil hjelpe, så samarbeider jeg gjerne.

https://flightsim.to/file/9327/enev-harstad-narvik-airport-evenes

Github - kildefiler: https://github.com/daghb/enev-msfs-2020

Endret av Dag Baardsen

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem

Oppdatert til 2.5 med terraforming/ny runway profile, runway guards med mere fra hr. Garpestad og en god del småfix. Ingen 3D-modeller enda, dessverre.

Skrevet
21 timer siden skrev Dag Baardsen:

Oppdatert til 2.5 med terraforming/ny runway profile, runway guards med mere fra hr. Garpestad og en god del småfix. Ingen 3D-modeller enda, dessverre.

Enda? 👀

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem
21 timer siden skrev Henrik Isaksen:

Enda? 👀

Jepp. Satser på at det er noen som vil være med og lage slik at det blir til slutt :)

Skrevet

Du skal få den første når jeg kommer meg hjem fra Svalbard i slutten av måneden..:)

Skrevet

What if any mesh are you guys using for Lofoten. I see there is a 7 m mesh on flightsim.to but it seem someone reported it broke after WU9

Skrevet

How long do you tink the new update to ENEV is going to take? Like, how far is it until we see some new buildings there?

Skrevet

Vel...vanskelig å si. Spørs om ting skal gis ut gradvis eller vente til mye er komplett. Jeg holder på med litt modellering men det er dette med å få tid til å jobbe med slikt...:) Har laget en modell ovenfor som forsåvidt er klar, men der er mye igjen så vi får se når man ev. får ut noe. 

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem

Da har @Sauron fått mere tid, og produserer så det spruter. Her en liten teaser fra flymiljøet.

image.png.0868dc9d3a3a8e2259935f25dbecd3eb.png

Endret av Dag Baardsen

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem
Den 6.9.2022 klokken 12.13 skrev mikced76:

What if any mesh are you guys using for Lofoten. I see there is a 7 m mesh on flightsim.to but it seem someone reported it broke after WU9

Should be okay now

Skrevet

I cant download the ENEV cutsom scenery anymore? Is there an update coming soon or?

Endret av Christian

Skrevet

Dag removed it from flightsim.to due to some issues discussed here:

@Dag Baardsen can probably comment more.

An updated ENEV-version should be ready soon since I have finished most of the buildings ++. Stay tuned! Maybe @Dag Baardsen can post some new screenshots..;) 

Skrevet
  • Premium Medlem
3 timer siden skrev Sauron:

Dag removed it from flightsim.to due to some issues discussed here:

@Dag Baardsen can probably comment more.

An updated ENEV-version should be ready soon since I have finished most of the buildings ++. Stay tuned! Maybe @Dag Baardsen can post some new screenshots..;) 

JA. Vi venter med lengsel på Evenes.!👍👍👍

Skrevet
1 time siden skrev Henrik Isaksen:

Gledes veldig til et bra ENEV scenery! Håper passasjerterminalen er modellert 😁 En av de få "større" flyplassene jeg savner

Jada, passasjerterminalen har jeg brukt en del tid på så den kommer også..:)

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem

Den er ikke langt unna nå. Ser ut som det også kommer en liten overraskelse for de som bruker en mye brukt mod ;) 

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem
8 timer siden skrev Christer Johansen:

Hvordan kan du lese "ikke langt unna" og deretter skrive "måneder"? 😁

Sikkert klok av skade :) Uansett, den er IKKE måneder unna 😁

Skrevet
  • Forfatter
  • Premium Medlem

Så snart flightsim.to har fått godkjent upload av ENEV med 3D-modeller fra @Sauron, så er ENEV v3.0 klar til nedlasting herfra: https://flightsim.to/file/51568/enev-harstad-narvik-evenes-airport. Du kan allerede nå se teasere i form av skjermskudd fra flyplassen mens du venter.

NB! Dette er en første versjon - vi har flere oppgraderinger på gang. Happy flying!

ENEV - Harstad/Narvik Evenes airport Microsoft Flight Simulator

Endret av Dag Baardsen

Skrevet

Fantastisk:-)

Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes...

Skrevet
  • Premium Medlem
17 minutter siden skrev Siggen:

Evenes har jeg savnet, nå venter jeg bare på at Onfinal studio skal slippe Kirkenes...

+1

Skrevet
47 minutter siden skrev Siggen:

Har vært i kontakt med dem, og de har støtt på litt problemer som de driver å løser. Derfor har det vært stille fra dem en stund dessverre. Håper den kommer snart!

Skrevet

Har tatt en rask kikk på Evenes.

Skikkelig flott arbeid altså!!!!! :-))

👍👍👍

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …