Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

A HOTFIX will be available today ~1600Z

General

• Fixed the flaps issue that was introduced in World Update 3
  • Fixed the photogrammetry for Southampton and Portsmouth

Developer mode

• Fixed Scenery Editor crashes when loading BGLs with Projected Meshes
  • Fixed BGL backward compatibility issue with light rows

https://forums.flightsimulator.com/t/hotfix-release-notes-version-1-13-17-0/372965?fbclid=IwAR3fvrWZrVML-gTApZepmH4I5oaEUPdPtgVehZnGonNSL8ZlPklXOInNSf4

Skrevet

Steam. Den oppdaterte selv da jeg forsøkte å starte spillet. 10 sekunder senere var det klart. Liten oppdatering, sto det.

Endret av Aslak Iversen

Skrevet

Minor issue, men det dukket opp en nedlastingsbar som ble fylt på behørig måte. Simulatoren starter og sjekker oppdateringer på vanlig måte, uten å finne noen, så da er det vel greit.

Skrevet

Andre som plutselig ser en del spikes  i landskapet i Norge igjen etter denne hotfixen? Jeg syntes siste større update fikset en del.  F eks mellom Bergen og Voss popper de opp igjen. 

Skrevet
  • Premium Medlem

301 MB på Steam, ser det ut til. Autooppdatert så lenge Steam kjører i bakgrunnen.

Endret av Dag Baardsen

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden skrev Jan Ove Larssen:

Andre som plutselig ser en del spikes  i landskapet i Norge igjen etter denne hotfixen? Jeg syntes siste større update fikset en del.  F eks mellom Bergen og Voss popper de opp igjen. 

Ser ikke noe her

jpg-2021-mar-2-007.jpg

jpg-2021-mar-2-008.jpg

Skrevet
  • Premium Medlem

Dukket opp en spike her nå, nord for Bergen ved innflyvning sørfra.

Skrevet
  • Moderatorer

helt ok da og med hjelp av uten hjelpeverktøy så det ikke bra ut

Jeg bruker denne utmerkede fix  / anbefales og blir oppdatert hele tiden
https://flightsim.to/user/my-downloads Coastline fix

mappamundi-glitchfix lager trøbbel så den må fjernes

så muligens derfor jeg ikke har noe men hadde det vært utbredd så hadde nok flere skreket ut (håper jeg)

så holder en styr på det meste der

Skrevet

Her flyr jeg retning Voss-Bergen. Har lagt til fixene som Robert H. tipset om. Ser at Geir T ikke har funnet noe. Kan dette kanskje ha med hardware å gjøre, siden ikke alle får det?

635262956_Spikessr-norge.jpg.f0c63bd8ed897e1605c14c955204c6b6.jpg

Skrevet

Ville tømt hele Community-mappa bare for å være sikker på at det ikke er en gammel fix, eller en annen mod som forårsaker dette.

Skrevet

Da ser det ut til at jeg fant en løsning på problemet! Det viste seg at jeg hadde 3 fixfiler som henrikx har laget for nord-midt-og sør-Norge. Da jeg tok bort dem forsvant spikene. Takk for alle tips! 🙂

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …