Skrevet 17. januar 2023 2 år Den 29.3.2022 klokken 8.24 skrev OddElviz: Ihvertfall innehaver av Norges styggeste nettside: https://arngren.net/ Denne siden bruker vi mye som eksempel på front-end studiet jeg går på nå 😅
Skrevet 17. januar 2023 2 år 2 timer siden skrev Tor-Håkon Bergseng: Denne siden bruker vi mye som eksempel på front-end studiet jeg går på nå 😅 Den siden er jo en drøm for enhver skrotnisse! Ante ikke at Arngren eksisterte enda.
Skrevet 17. januar 2023 2 år Forfatter 2 timer siden skrev Tor-Håkon Bergseng: Denne siden bruker vi mye som eksempel på front-end studiet jeg går på nå 😅 Snakk om lavthengende frukt...
Skrevet 9. september 2023 1 år Har vært medlem her siden 2006, og etter ett lengre opphold, jobber jeg nå med å sette meg inn i og ta opp igjen hobbyen. Siste VATSIM-flight ble visst tatt 1/10 eller 10/1-2011. Så dette kan bli artig :-D.
Skrevet 12. september 2023 1 år Forfatter Den 9.9.2023 klokken 17.20 skrev Frode Skibrek: ta opp igjen hobbyen Glimrende - velkommen tilbake!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.