Skrevet 18. oktober 2020 4 år Jeg heter jnpz92 Sent men godt (har ventet på å få satt sammen PC siden september).
Skrevet 9. november 2020 4 år PHONICOX2934333 her. Legg meg gjerne til; (har lagt alle før meg i tråden til, noen ble ikke sendt.) Ses i den elektroniske luften! 😁
Skrevet 19. januar 2021 4 år Da er jeg og kommet med i det gode selskap Nick er AALPERRY Bare å legge meg til Endret 19. januar 2021 4 år av Per Arve Aalberg
Skrevet 19. januar 2021 4 år Den 5.12.2020 klokken 13.58 skrev Chr. L: NegativeApp her! Ahh, så det er deg. Skal adde deg neste gang jeg sitter i Simen.
Skrevet 1. februar 2021 3 år Forfatter Er det noen som har funnet en fil der FriendsID er ført opp? Føler på meg at det må finnes en måte utenfor simmen for å legge til requests
Skrevet 1. februar 2021 3 år Forfatter Lastet ned appen X-Box Console Companion og la til venner derfra. Blir spennende å se om dere dukker opp i MSFS vennefanen når/om dere aksepterer invite https://www.microsoft.com/nb-no/p/xbox-console-companion/9wzdncrfjbd8?activetab=pivot:overviewtab
Skrevet 1. februar 2021 3 år Er det på Discord dere er om dagen? Hvordan gjør dere det i praksis her? Kunne vert morsomt med en samlet bushtrip eller någet en gang🌲
Skrevet 1. februar 2021 3 år Forfatter Discord fungerer fint mellom to eller i gruppe. Bare å annonsere en tur, så joiner jeg om jeg har mulighet. Er litt til og fra + adHok når jeg får flydd for tiden.
Skrevet 11. juli 2022 2 år Lenge siden noen har meldt seg på her ser jeg 🙂 Mitt navn i MSFS er : XARNTEINARX. Roter rundt på forskjellige flyplasser 🙂 Endret 11. juli 2022 2 år av eddie6413
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.