Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  Den 19.1.2023 klokken 14.28 skrev MagTvei:

Oops

I alle dager - finnes det en mod eller noe for manglende nesehjul?

• Svar 406
  • Visninger 52,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Mest populære innlegg

• Fredrik Edvardsen
    Fredrik Edvardsen

Denne uken ble slutten på en epoke markert på Kjeller, da #680 ble siste F-16 som til å gå igjennom faseservice på Kjeller. Maskinen ble gitt skvadronsmerker, med 331-finflash og lyn på venstre side,

• Gunnar van der Meeren
    Gunnar van der Meeren

Tilfeldige bilder fra FS 2020. MB-339 har fått et par patcher, og fungerer langt bedre nå.  

• Robert Hulthin
    Robert Hulthin

Bergen på en godværsdag BERGEN

Postede bilder

Skrevet

Reutsjekk på Twin Otter. Utføres ved landingsrunder i Resolute Bay CYBR langt nord i Canada. -37 grader og første gang jeg har sett "ice crystals" på metar. XP11. 

DHC6T - 2023-02-05 12.09.18.png

Endret av Tor-Håkon Bergseng

Skrevet

Ha ha ha,  tidenes dårligste timing for min del.  Hadde endelig skaffet meg F-16,  og kastet ut alle "Hunter`ne " (  som jeg syntes tok opp alt for mye plass i hangaren ).  Så under dagens Hunter-samling på Duxford,  stilte jeg med F-16 😵 .  Var en tur oppom formasjonen,  men valgte å trekke meg stille unna,  og fikk med meg en enestående flott oppvisning i formasjonsflyvning,  fra parkeringsplassen  😬

hunt1.jpg

hunt2.jpg

hunt3.jpg

hunt4.jpg

Skrevet

Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag,  det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon!

Endret av MagTvei

Skrevet
  Den 12.3.2023 klokken 23.14 skrev MagTvei:

Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag,  det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon!

Når du flyr F-16 så fikser du lett overflødige A320 ved å sende noen AIM-9 i dem xD

Skrevet
  Den 13.3.2023 klokken 3.11 skrev Jan Reidar Storelvmo:

Når du flyr F-16 så fikser du lett overflødige A320 ved å sende noen AIM-9 i dem xD

Ha ha, nei de var altfor imponerende dyktige til å eliminere!

Skrevet
  Sitat

Ja det så veldig dumt ut, men jeg hadde begrenset tid til overs,  så jeg valgte å sitte i F-16 å se på det imponerende showet (  det var faktisk imponerende selv om de så ut som A320 ) 🤩.  Forresten,  hvilken gjeng var det som fløy,  og var det forhåndsannonsert at det skulle være flyshow ??

Skrevet

Regner med de fleste her gjenkjenner denne cockpiten? Når man ikke sloss med andre fly er det gøy med litt testflyging for å se hva div. maskiner kan klare. Strevde en stund med å funne ut hvordan jeg skulle komme over mach 2, men det løste seg fint når jeg kom over 35.000 fot. Deretter var det bare å gi bånn pinne og klatre, til jeg nådde det som til nå er min personelige høyderekord i WT, det gledes.

2041831002_WarThunder_20230312202616.jpg.19543f35bdd981066945640d42e59301.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …