Fredrik Edvardsen Skrevet 16. oktober 2018 Skrevet 16. oktober 2018 Mine topp tre favorittfly er F-16, F/A-18 og MiG-29 og vi har allerede en fantastisk F/A-18 i DCS, som bare blir bedre for hver oppdatering, og en F-16 er på vei, men MiG-29-en har ikke fått noen oppmerksomhet på en god stund. Fulcrumen har vært en del av Eagle Dynamics sine spill helt siden Lock-On-dagene, og ble så videreført inn i DCS: World med Flaming Cliffs 3-pakka. Flaming Cliffs-flyene er ikke så detaljerte som de fulle modulene, de har ikke klikkbare cockpiter, og systemsimuleringen er ikke like dyp. Men Eagle Dynamics har i løpet av de siste årene vært flinke med å oppgradere flight modellen på de forskjellige flyene så de i hvert fall flyr som de skal. Da de oppgraderte flight modellen til Su-33 i fjor høst var det bare ett fly som fortsatt ikke hadde blitt oppgradert - MiG-29... Men det er nå rettet opp og Fulcrumen har endelig fått det Eagle Dynamics kaller en "Professional Flight Model", denne skal være designet og testet av en tidligere MiG-29-pilot. Jeg håper fortsatt at vi i fremtiden kan få en full DCS: MiG-29-modul, med "all the bells and whistles", men i mellomtiden koser jeg meg med den nye flight modellen. Det er fortsatt noen ting som må tunes og forandres, men det er uansett milevis foran slik den var. 3 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. oktober 2018 Premium Medlem Skrevet 17. oktober 2018 Råsterke bilder og skremmende vakkert ! Ingen tvil, DCS har grafikk og stemninger så det holder . Siter
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. oktober 2018 Premium Medlem Skrevet 17. oktober 2018 Smækk! Der satt den. Ser ut for at jeg får denne oppdatert gratis gjenom FC3, så det blir stas å prøve ut. Nå får vi F-15E, F-16 og F-14. Trenger bare Orion så er vi i Nirvana. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.