Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøre PSVR på den orginale PS4, skal vurdere å oppgradere til PRO etterhvert, men pr dags date holder det med orginalen, inntil WT blir kompatibelt eller noe sånt ;)

Men er spent på AC7, bare det å kunne kravle opp i cockpiten på fly som Tomcaten, Viperen og Superhotneten virker herlig nok, og når mann har sett både Starfighteren og Lightning II i teailerene, samt en del andre fly blir det bare mer spennende.

Skrevet

Tror ikke dette vil være den mest nødvendige videoen for folk her på forumet, men hører til stadighet om folk som syns det er vanskelig å ta av i sim modus i WT, så lappet sammen en kjapp  video på hvordan man får fly som PE-2 opp i lufta.

Skrevet

Greit at Ace Combat ikke er noe for alle, men jeg kjenner jeg gleder meg til å prøve VR modusen til neste år ;D

Om noen stusser over hastigheten som vises på hud’en vil jeg tippe det er fordi den viser km/h, vil også tro det kan endres til knop

• Premium Medlem
Skrevet

#Gåsehud! Vil nok fortsatt si at Bröllopsfilm fra 1967 var enda mer hype-skapende, men gleder meg. De gutta der må jo være de flinkeste til å skape stemning rundt produktene sine. Med egne soundtracks osv. 

• Premium Medlem
Skrevet
1 time siden skrev Kim Kristensen:

Når man først snakker Danger Zone, MSFS er også på ballen, med en gratis DLC som i allefall ser veldig pen ut.

Ja, innpakking og hype er topp, men innholdet mangler dessverre.

• Premium Medlem
Skrevet

Hadde håpet på en eller annen Sukhoi eller Mig, men nei, ikke engang et livery for Tom Cruises P-51d eller noen oppgradering av F/A-18.

• Premium Medlem
Skrevet (endret)
12 timer siden skrev OddElviz:

Aprpo Topgun DLC .. Ser HUD og skjermer slik ut hos dere også? På F18? Får ikke AB til å virke heller...

image.png.0099baffa7c37c9e1104c067950d4121.png

Nei, de er normale her, kanskje en konflikt med et annet addon? AB må slås på med en tast du linker den til.

Jeg måtte slette en gammel GTN750 mod for å få F-16 hud til å virke.

Endret av MagTvei
  • Like 1
Skrevet

Kikka på et par videoer om den i dag. Hakket bedre enn hva en vanligvis får fra VSN, men den har en modifisert F-104 flightmodel, så den er litt vel happy med å gå i flatspin.

Tenkte jeg skulle gi den en test etterhvert, i påvente av Heatblur sin F-4E (som blir en day 1-purchase).

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...