Christopher Martinsens Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Hei Får ikke startet Dafsim klient i prepar 3d V2. Har installert klient og simconnect med oppdateringer Får heller ikke dafsim logo opp når jeg starter prepar3d. Noen som har en ide om hva som må gjøres? Siter
Geir Teigo Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Har du fulgt tipsene som er nevnt i denne tråden? http://flightsim.no/forum/index.php?topic=85100.0 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har sett på disse tipsene, men ingen hjelp i det. Losbynett la ned fiber før jul, så nå er jeg på Canal Digital, samme fiber. Port 55008 ennå åpne i router. Jeg kommer inn i daffen, men den påstår portene mine ikke er åpne. De er åpne. What to do? Siter
Hans Erik Bye Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 Jeg får varsel om at porten 55008 er ikke åpen... (har heller ikke prøvd å åpne dem da alt fungerer utmerket uansett. P3D V.4.18) Siter
Andrew Thomsen Skrevet 6. januar 2017 Skrevet 6. januar 2017 OK, da får jeg bare se om jeg ser noen andre rundt forbi trass meldingen, og håpe det funker. Siter
Eivin Stensø Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Daffen funker fint her. Var inne og fløy nettopp. Hadde litt problemer med portåpning selv. men fant ut av det tilslutt. Jeg rota med ruterinnstillingnene. Vet ikke om det hjelper men.. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Portene mine er åpne. Men DAFsim nekter å se det. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 7. januar 2017 Moderatorer Skrevet 7. januar 2017 Brannmur som blokkerer ? Fikk bare en mistanke du har jo akkurat installert win på nytt ??? : Windows finner på litt av vært Siter
Andrew Thomsen Skrevet 7. januar 2017 Skrevet 7. januar 2017 Snakker om før jeg reinstallerte. Jeg tror det skyldes at fiberen min nå er overtatt av Telenor/CD. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.