Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du sjekke i FSX/modules at du har fått en maffe for dafsim der? Blir kanskje avansert, men dafsim skal også være oppført i dll.xml.

Tar heller ikke mange minuttene å avistallere og reinstallere. Kjør da installer som Admin.

Skrevet

Kan det vente til i morgen på dagen? Legger deg til nå, så tar vi det der i fra :)

Litt bedre tid da unger er snart på vei hjem fra barnehagen

Skal forske litt på dette i løpet av ettermiddagen å kvelden.

Om jeg ikke heller går i AI trafikk modus :)

Skrevet

Pakket ut innholdet til en mappe på PC.

Kjørte installer som admin. Den legger filer i modul folderen i fsx.

Den spør også om jeg vill aktivere dll filen når fsx starter opp. Dette har jeg svart ja til.

Så da skal vell den dll filen jeg aktiverte ligge i modul folderen til fsx?

• Moderatorer
Skrevet

Fant noe som kan være en ide å sjekke i regedit  ::)

Ikke rot i registeret hvis du ikke vet hva du holder på med ....fort gjort å rote til ting her så hold tungen  rett i munnen ;)

Good news.  Fixed the issue with dafsim now coming up.  Turns out window wrote a ignore command in the registry. 

The following is what fixed it:

go to:                                                                  din windows versjon

her

HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ AppCompatFlags \ Layers

Deletes all entries that contain ". ~ $ IgnoreFreeLibrary .."

If dafwings in part, then it can not start. This is a bug Vista / Seven / Win8 / Win10

I had 2 $ignoreFreeLibrary entries in the registry,  Deleted both, and dafwings works again as normal.

Hope this info will help others that have the same issue.

Skrevet

Så fungerer det nesten her.. Får ikke satt Pilot Callsign

Skrev inn all info manuelt. La til dafwings.dll selv i fsx.cfg svar ja på om den er trusted om du fpr spørsmål om det

Legg inn

<Launch.Addon>

<Name>DafWings</Name>

<Disabled>False</Disabled>

<ManualLoad>False</ManualLoad>

<Path>Modules\DafWings.dll</Path>

</Launch.Addon>

nederst i dll.xml om den ikke er der (C:\Users\dittnavn\AppData\Roaming\Microsoft\fsx)

Gå inn i routeren din å åpne port 55008 tcp

Edit: Oppe å går med alt her nå :)

Noen som blir med en tur utpå dagen?

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg la inn Dafsim selv. Det virker å være veldig bra. Det var lett og installere og bruke. Jeg liker at det er integrert voice. Jeg har også lagt inn radarklienten men får stadig beskjed om at jeg ikke er kvalifisert. Kanskje jeg må ha noen flere timer som pilot først.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...