Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Heisann, Jeg skal fly hjem fra Brussel med SAS på fredag, så jeg tenkte jeg skulle se om jeg turte å spørre om å få lov til å sitte på foran. Hva er en god fremgangsmåte? Planen er egentlig å spørre om å få stikke hodet inn i cockpit ved boarding og prate litt og se hvor det bar... Siter
Even Rognlien Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Det høres ut som en veldig god plan Spør flyvertinna om du kan få ta en titt i cockpit og si at du er flyinteressert, snakk litt flyrelatert med pilotene og spør om det er mulighet for å sitte på klapp. Den metoden har stort sett funket for meg Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 20. februar 2013 Skrevet 20. februar 2013 Enig der. Tror det er en fin metodikk! Siter
Christer AH Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Har fungert bra med Evens teknikk for meg også (bortsett fra hos Widerøe!) Siter
Christer AH Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 og ikke si til flyvertinna at du har tenkt til å spørre om klapp, da er hun kjapp til å be om ID-kort Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Skrevet 22. februar 2013 Takk for det, da må jeg bare finne noe passende flyrelatert å diskutere med dem :-) Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Skrevet 22. februar 2013 Her er resultatet av mitt forsøk på å snakke pent med de derre som styrer foran. Ikke noe mesterverk, men det taler klart nok IMAG1464 by frankolafs, on Flickr Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 22. februar 2013 Skrevet 22. februar 2013 Eller satse på fullbooket fly! Haha :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.