Posted February 20, 201312 yr Heisann, Jeg skal fly hjem fra Brussel med SAS på fredag, så jeg tenkte jeg skulle se om jeg turte å spørre om å få lov til å sitte på foran. Hva er en god fremgangsmåte? Planen er egentlig å spørre om å få stikke hodet inn i cockpit ved boarding og prate litt og se hvor det bar...
February 20, 201312 yr Det høres ut som en veldig god plan Spør flyvertinna om du kan få ta en titt i cockpit og si at du er flyinteressert, snakk litt flyrelatert med pilotene og spør om det er mulighet for å sitte på klapp. Den metoden har stort sett funket for meg
February 22, 201312 yr og ikke si til flyvertinna at du har tenkt til å spørre om klapp, da er hun kjapp til å be om ID-kort
February 22, 201312 yr Author Takk for det, da må jeg bare finne noe passende flyrelatert å diskutere med dem :-)
February 22, 201312 yr Author Her er resultatet av mitt forsøk på å snakke pent med de derre som styrer foran. Ikke noe mesterverk, men det taler klart nok IMAG1464 by frankolafs, on Flickr