Skrevet 11. desember 2012 12 år Hei. Er det noen her som er interessert i å fly for VA Braathens hvis det blir startet opp ? :cool:
Skrevet 12. desember 2012 12 år hadde ikke gjort meg noe hvis det hadde dukket opp en braathens safe paint til ngx.
Skrevet 12. desember 2012 12 år widerøe til ngx? blir litt av en grønn maskin.... hvis noen hadde giddi å painte en braathens safe til ngx 700 så hadde det vært konge
Skrevet 12. desember 2012 12 år widerøe til ngx? blir litt av en grønn maskin.... hvis noen hadde giddi å painte en braathens safe til ngx 700 så hadde det vært konge vel hovedinnlegget handlet ikke om NGX. men om et tidligere norsk selskap ville være et aktuelt VA. Jeg svarte WIF utifra hva jeg mener markedet mangler. BRA opp mot SAS*2 va og et annerkjent NAX hadde falt igjennom. og kun spesiellt intresserte ville joinet et forhistorisk selskap.
Skrevet 12. desember 2012 12 år Moderatorer Var noen som drev med det tidligere her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=347503&page=1
Skrevet 14. desember 2012 12 år Men Anders, Det siste som jeg har hørt, er at Braathens ønsker å kjøpe Widerøe.
Skrevet 14. desember 2012 12 år Braathens skal ikke kjøpe wideroe, men Per G. Braathen har lyst til å kjøpe det.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.