Posted December 11, 201212 yr Hei. Er det noen her som er interessert i å fly for VA Braathens hvis det blir startet opp ? :cool:
December 12, 201212 yr hadde ikke gjort meg noe hvis det hadde dukket opp en braathens safe paint til ngx.
December 12, 201212 yr widerøe til ngx? blir litt av en grønn maskin.... hvis noen hadde giddi å painte en braathens safe til ngx 700 så hadde det vært konge
December 12, 201212 yr widerøe til ngx? blir litt av en grønn maskin.... hvis noen hadde giddi å painte en braathens safe til ngx 700 så hadde det vært konge vel hovedinnlegget handlet ikke om NGX. men om et tidligere norsk selskap ville være et aktuelt VA. Jeg svarte WIF utifra hva jeg mener markedet mangler. BRA opp mot SAS*2 va og et annerkjent NAX hadde falt igjennom. og kun spesiellt intresserte ville joinet et forhistorisk selskap.
December 12, 201212 yr Var noen som drev med det tidligere her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=347503&page=1
December 14, 201212 yr Men Anders, Det siste som jeg har hørt, er at Braathens ønsker å kjøpe Widerøe.
December 14, 201212 yr Braathens skal ikke kjøpe wideroe, men Per G. Braathen har lyst til å kjøpe det.