Skrevet 3. desember 2002 22 år Hei Jeg lurer veldig på hvor jeg skal sende en fil for å få den inn i filbybloteket
Skrevet 3. desember 2002 22 år Forfatter Takk,men jeg blir litt Forvirret av de menyene, er det noen som kan forklare nermere?
Skrevet 3. desember 2002 22 år Hva er det å lure på?.. Alt står jo rimelig bra forklart på den siden som blir oppgitt. En zipfil med "varen" En *.diz file med tekst som beskriver "varen" Ett *.jpg bilde på 150x100pixels Pretty simple..
Skrevet 3. desember 2002 22 år Du har de på disken din? Trykk browse på den siden jeg henviste til og bla deg fra til filen(e). Trykk deretter "Upload File®" og vent på beskjed om at opplastingen er ferdig. [ 03.12.2002, 16:03: Endret av: Dag Johansen ]
Skrevet 3. desember 2002 22 år Du har tre tomme felt nederst på siden, "Bla igjennom" står det der. Let frem hvor på HD du har de forskjellige filene, og last opp.
Skrevet 3. desember 2002 22 år Forfatter OK jeg tror jeg begynner å forstå. Men skal filnavnene være det som står der?
Skrevet 3. desember 2002 22 år Forfatter Men det står de må hete xxyyzz.zip, xxyyzz.dis od xxyyzz.jpg.
Skrevet 3. desember 2002 22 år Kjære deg - de kan hete akuratt hva fantasien tilsier (Nesten) bare filnavnet ender med .jpg , .zip whatever
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.