Posted December 3, 200222 yr Hei Jeg lurer veldig på hvor jeg skal sende en fil for å få den inn i filbybloteket
December 3, 200222 yr Author Takk,men jeg blir litt Forvirret av de menyene, er det noen som kan forklare nermere?
December 3, 200222 yr Hva er det å lure på?.. Alt står jo rimelig bra forklart på den siden som blir oppgitt. En zipfil med "varen" En *.diz file med tekst som beskriver "varen" Ett *.jpg bilde på 150x100pixels Pretty simple..
December 3, 200222 yr Du har de på disken din? Trykk browse på den siden jeg henviste til og bla deg fra til filen(e). Trykk deretter "Upload File®" og vent på beskjed om at opplastingen er ferdig. [ 03.12.2002, 16:03: Endret av: Dag Johansen ]
December 3, 200222 yr Du har tre tomme felt nederst på siden, "Bla igjennom" står det der. Let frem hvor på HD du har de forskjellige filene, og last opp.
December 3, 200222 yr Author OK jeg tror jeg begynner å forstå. Men skal filnavnene være det som står der?
December 3, 200222 yr Kjære deg - de kan hete akuratt hva fantasien tilsier (Nesten) bare filnavnet ender med .jpg , .zip whatever