Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Hei Jeg lurer veldig på hvor jeg skal sende en fil for å få den inn i filbybloteket Siter
Dag Johansen Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Det gjør du her. ("Last opp filer" i menyen i filbiblioteket) Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 Takk,men jeg blir litt Forvirret av de menyene, er det noen som kan forklare nermere? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Hva er det å lure på?.. Alt står jo rimelig bra forklart på den siden som blir oppgitt. En zipfil med "varen" En *.diz file med tekst som beskriver "varen" Ett *.jpg bilde på 150x100pixels Pretty simple.. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 Og foresten vil jeg helst kunne sende den med e-post. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 Hvor skal jeg legge de filene??? Siter
Dag Johansen Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Du har de på disken din? Trykk browse på den siden jeg henviste til og bla deg fra til filen(e). Trykk deretter "Upload File®" og vent på beskjed om at opplastingen er ferdig. [ 03.12.2002, 16:03: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Du har tre tomme felt nederst på siden, "Bla igjennom" står det der. Let frem hvor på HD du har de forskjellige filene, og last opp. Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 OK jeg tror jeg begynner å forstå. Men skal filnavnene være det som står der? Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 Men det står de må hete xxyyzz.zip, xxyyzz.dis od xxyyzz.jpg. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 3. desember 2002 Skrevet 3. desember 2002 Kjære deg - de kan hete akuratt hva fantasien tilsier (Nesten) bare filnavnet ender med .jpg , .zip whatever Siter
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Skrevet 3. desember 2002 Tusen takk folks, nå forstår jeg det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.