Andreas R.Pettersen Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Scenen ble oppbevart på en eiendom i Vestby, før den i dag skulle ha blitt montert før lørdagens sistesjanse i Sarpsborg. Men i løpet av natten ble traileren med scenen stjålet, melder NRK. http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10013749 http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7486269 Siter
Mads Hjemmen Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Haha, kunne ikke brydd meg mindre :grin: Siter
per berge Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Kjekk den vaktbikkja di Even, men farga på halsbåndet da? er ikke den litt misvisende? Eller skal det ilustrere får i ulveklær? Er nok en over sdnittet stressa Åsing som måtte fort til Køben og rakk ikke ferja tenker jeg :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 This is my cup of care. Oh look, its empty. Uansett en smal sak for politiet og skaffe denne igjen da den har GPS-tracker. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Hva kan man si om slik kriminalitet mon tro? [size:17pt]CBA!!!![/size] Siter
Lars B. Frostad Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Snodig sak dette ja, både selve "hendelsen" og nyheten som sådan. Lurer dog på, hvordan "bruktmarkedet" for slike scener er forresten - var i alle fall ikke klar over tidligere: at dette var "ettertraktet" å stjele. (I tankene mine, kom jeg plutselig til å tenke på denne episoden med Seinfeld - der Kramer plutselig inntreder hele leiligheten med scene-rekvisitter fra et nedlagt talkshow; helt herlig..) :cool: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 På vegne av alle som jobber eller har vært involvert i årets MGP, meg inkludert, syns jeg dette faktisk er veldig trist, og kjenner på den håpløse følelsen. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Vaktbikkje?!?! Verdens dårligste isåfall. Den har jo "careface" = driter i om noen stjeler tven min :grin: Joa Ola. Men tristere må det jo være at trass i GPS tracker, så har de ikke funnet den. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Ha ha, må si at jeg lo litt nå. :grin: Siter
Sivert Indergaard Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Hvordan har de fått startet den, og kjørt bort uten at noen har merket det ? Siter
Håkon Aarøen Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Den har blitt funnet nå i Sør-Sverige Siter
per berge Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 De fant vist tralla med scena intakt i Skåne, mens trekkvogna er funnet i Køben. Han satsa på "pedal to the metal" i natt denna sjåførn der ja :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Det hjelper ikke å stjele scenen, man må stjele *showet* for å bli kvitt dette musikktruende viruset :cry: Men OK dette skjedde jo i Sverige :grin: :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.