Posted January 31, 201114 yr Scenen ble oppbevart på en eiendom i Vestby, før den i dag skulle ha blitt montert før lørdagens sistesjanse i Sarpsborg. Men i løpet av natten ble traileren med scenen stjålet, melder NRK. http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=10013749 http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7486269
January 31, 201114 yr Kjekk den vaktbikkja di Even, men farga på halsbåndet da? er ikke den litt misvisende? Eller skal det ilustrere får i ulveklær? Er nok en over sdnittet stressa Åsing som måtte fort til Køben og rakk ikke ferja tenker jeg :grin:
January 31, 201114 yr This is my cup of care. Oh look, its empty. Uansett en smal sak for politiet og skaffe denne igjen da den har GPS-tracker.
January 31, 201114 yr Snodig sak dette ja, både selve "hendelsen" og nyheten som sådan. Lurer dog på, hvordan "bruktmarkedet" for slike scener er forresten - var i alle fall ikke klar over tidligere: at dette var "ettertraktet" å stjele. (I tankene mine, kom jeg plutselig til å tenke på denne episoden med Seinfeld - der Kramer plutselig inntreder hele leiligheten med scene-rekvisitter fra et nedlagt talkshow; helt herlig..) :cool:
January 31, 201114 yr På vegne av alle som jobber eller har vært involvert i årets MGP, meg inkludert, syns jeg dette faktisk er veldig trist, og kjenner på den håpløse følelsen.
January 31, 201114 yr Vaktbikkje?!?! Verdens dårligste isåfall. Den har jo "careface" = driter i om noen stjeler tven min :grin: Joa Ola. Men tristere må det jo være at trass i GPS tracker, så har de ikke funnet den.
January 31, 201114 yr De fant vist tralla med scena intakt i Skåne, mens trekkvogna er funnet i Køben. Han satsa på "pedal to the metal" i natt denna sjåførn der ja :grin:
January 31, 201114 yr Det hjelper ikke å stjele scenen, man må stjele *showet* for å bli kvitt dette musikktruende viruset :cry: Men OK dette skjedde jo i Sverige :grin: :whistle: