Skrevet 11. desember 2010 14 år Yay, dette høres interessant ut. Sitter mye og flyr alene i simmen da jeg bor i Trøndelag som student. For min del passer det best etter nyttår da jeg kommer tilbake fra julefeiringen
Skrevet 11. desember 2010 14 år Jeg er med! Kan anbefale Graffi på solsiden hvis noen heller foretrekker byens beste burgere!
Skrevet 12. desember 2010 14 år ah, Graffi er konge! Støtter dette forslaget også, så vi må vel bestemme oss om pizza eller burger er å foretrekke!
Skrevet 12. desember 2010 14 år Kanskje mer økonomisk å dele på noen svære pizzaer enn at alle skal kjøpe hver sin smelldigre hamburger? :whistle:
Skrevet 14. desember 2010 14 år Poll-funksjonen på forumet er fjernet ettersom den ble mye misbrukt. Derfor har jeg tatt meg friheten å sette opp en liten "spørreundersøkelse", og håper at alle som ønsker å delta kan ta å fylle ut den! TA "SPØRREUNDERSØKELSEN" HER! Kommer tilbake med resultater underveis når vi får de inn.
Skrevet 14. desember 2010 14 år Det som er kult, er at jeg er på Kvam (Steinkjer) i jula. Kansje jeg også blir med? Hvem vet.
Skrevet 14. desember 2010 14 år Hadde vært storslagent om du tok turen innom! Er jo bare å hoppe på et tog det (ikke foran toget), og ta turen!
Skrevet 14. desember 2010 14 år Ja, tog er utrolig enkelt! og hvis jeg har med meg 4-5 madrasser så funker det å hoppe forran toget også! :crazy:
Skrevet 15. desember 2010 14 år Ikke uventet så ser det ut som om Peppes Pizza er favoritten, så det blir vel stedet! Angående dato er det veldig spredd hva folk har krysset av, så vi får vel bare velge den som flest har valgt. Lar skjemaet være aktivt en stund enda slik at folk har mulighet til å fylle ut. SVAR PÅ SKJEMAET HER!
Skrevet 15. desember 2010 14 år Torsdag 30 des blir bra på Peppes. Er ei stund siden vi har hilset på hverandre nå Åge og Kim!
Skrevet 16. desember 2010 14 år Setter en "svarfrist" til en gang ut på lørdags formiddag, da begynner jeg å telle opp "stemmer". Ser ut som om det blir Peppes Pizza, men på dato finnes det ikke en som skiller seg så mye ut med tanke på antall stemmer.
Skrevet 18. desember 2010 14 år Forfatter Christian, vi trenger ikke enda en poll, Åge har en oppegående en!
Skrevet 18. desember 2010 14 år Har stengt for avstemninger nå, etter et kjapt overblikk ser jeg at Peppes Pizza er vinneren, men datoen må jeg se nærmere på hvilken som har flest stemmer. Skal se på det i løpet av kvelden eller morgendagen når jeg får tid
Skrevet 23. desember 2010 14 år Forfatter ja, da har vi satt datoen: Tirsdag 28 desember. Det blir mest sansynelig peppes solsiden. Klokkeslett må vi se nærmere på, noen som har forslag?
Skrevet 26. desember 2010 14 år Forfatter TIRSDAG 28 DESEMBER KL19.00 PEPPES SOLSIDEN Da skal vi bli ihvertfall 4 stk hvis alle har svart "riktig"
Skrevet 27. desember 2010 14 år Med mindre det er ekstremvær i morgen, og togene ikke går, så er jeg med.
Skrevet 27. desember 2010 14 år Forfatter Håper at du kommer Even Erik: Det som er kult, er at jeg er på Kvam (Steinkjer) i jula. Kansje jeg også blir med? Hvem vet.
Skrevet 28. desember 2010 14 år Da ser det ut til at vi blir en liten gjeng som møtes på Peppes Solsiden klokken 19:00 Vel møtt alle som tenker å komme!
Skrevet 30. desember 2010 14 år Forfatter veldig liten gjeng vi var ja. Var vel 2/5. , 2/6 om vi teller med Even.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.