Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Yay, dette høres interessant ut. Sitter mye og flyr alene i simmen da jeg bor i Trøndelag som student.

For min del passer det best etter nyttår da jeg kommer tilbake fra julefeiringen :)

Skrevet

Ikke uventet så ser det ut som om Peppes Pizza er favoritten, så det blir vel stedet!

Angående dato er det veldig spredd hva folk har krysset av, så vi får vel bare velge den som flest har valgt. Lar skjemaet være aktivt en stund enda slik at folk har mulighet til å fylle ut.

SVAR PÅ SKJEMAET HER!

Skrevet

Setter en "svarfrist" til en gang ut på lørdags formiddag, da begynner jeg å telle opp "stemmer". Ser ut som om det blir Peppes Pizza, men på dato finnes det ikke en som skiller seg så mye ut med tanke på antall stemmer.

Skrevet

Har stengt for avstemninger nå, etter et kjapt overblikk ser jeg at Peppes Pizza er vinneren, men datoen må jeg se nærmere på hvilken som har flest stemmer. Skal se på det i løpet av kvelden eller morgendagen når jeg får tid :)

Skrevet

Er du i Trondheim Even?

Skrevet

Åja.. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …