Posted December 8, 201014 yr Satte å så på en 4 år gammel tråd. Hva om å gjøre dette "igjen"? Er det noen som blir med en gang, kansje før jul?
December 9, 201014 yr Hehe, morsomt å se du fant den gamle posten min! Jeg er sikkert med dersom det blir i juletidene, kommer hjem til neste helg så alt mellom da og nyttår passer for meg!
December 9, 201014 yr Som nevnt, imellom neste helg og nyttårsaften, evt. en av de første dagene på nyåret
December 10, 201014 yr Jo. Peppes er jo et bra valg, er jo der vi har brukt å avholde disse treffene tidligere. Vi var vel på Egon et år også, men Peppes ble vel "kåret" til favoritten. Peppes Solsiden eller Kjøpmannsgata er vel de mest aktuelle.
December 10, 201014 yr Author Ok Peppes solsiden eller kjøpmannsgata da ? Går det ikke an å lage poll?
December 10, 201014 yr Foreslår at du Sivert setter en dato som du synes passe så snart som mulig, slik at folk kan holde av denne dagen.
December 10, 201014 yr Author Samma for meg Kenneth, men hva synes folket om den 29? Bare kaster ut noe her åsså! Vis dere har noen forslag, kom med dem
December 11, 201014 yr Jul og nyttårs-perioden generelt er avholdt til familie, kjæreste og nære venner. Så om det ikke kan bli før jul, passer det bedre etter nyttår.