Øyvind Schou Johnslien Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Flere som har tenkt seg på denne eller? http://www.dagbladet.no/2010/10/13/kultur/film/fritt_vilt_3/13822923/ Jeg har overhodet ikke sansen for norske filmer, men disse liker jeg av en eller annen grunn veldig godt. Spennende og godt laget uten den typiske norske shangeren. Nå er disse filmene laget ikke langt unna der Per B har vokst ut av sine barnesko, så jeg håper dere som bor i nærheten av Lørenskog, der mannen har flyttet nå, er meeeeeeget forsiktig etter mørkets frembrudd. :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Vant bill. av Burger King så jeg skal! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Denne skal jeg se ja! Fritt Vilt er noe av d sykeste av norske filmer jeg har sett! Gleder meg! Joakim: Skal du i Molde? og når? Siter
Joakim Hagen Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 Skal få inn gavekortet på Fredagen så jeg får med meg forestillinga kl 22. I Molde! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 13. oktober 2010 Skrevet 13. oktober 2010 oki Vurderer å dra på den jeg også, men får se... Er vel solgt en del billetter der allerede... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.