October 13, 201015 yr Flere som har tenkt seg på denne eller? http://www.dagbladet.no/2010/10/13/kultur/film/fritt_vilt_3/13822923/ Jeg har overhodet ikke sansen for norske filmer, men disse liker jeg av en eller annen grunn veldig godt. Spennende og godt laget uten den typiske norske shangeren. Nå er disse filmene laget ikke langt unna der Per B har vokst ut av sine barnesko, så jeg håper dere som bor i nærheten av Lørenskog, der mannen har flyttet nå, er meeeeeeget forsiktig etter mørkets frembrudd. :grin:
October 13, 201015 yr Denne skal jeg se ja! Fritt Vilt er noe av d sykeste av norske filmer jeg har sett! Gleder meg! Joakim: Skal du i Molde? og når?
October 13, 201015 yr Skal få inn gavekortet på Fredagen så jeg får med meg forestillinga kl 22. I Molde!
October 13, 201015 yr oki Vurderer å dra på den jeg også, men får se... Er vel solgt en del billetter der allerede...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.