Skrevet 26. august 2010 14 år Hei! Skal bestille fly OSL-LHR-EDI-LHR-OSL, med BA. Men jeg finner ikke avbestillingsforsikring når jeg er inne på booking systemet dems...(?) Noen som vet om det ikke går an? Finner det ikke noen plass i "booking greia" dems på siden? Noen som vet? Henrik
Skrevet 26. august 2010 14 år Kanskje du har en avbestillingsforsikring i reiseforsikringen din, evt. under kredittkortet? Normalt sett vil du kunne velge avbestillingsforsikring idet du bekrefter at all informasjon om reisen er rett etc.
Skrevet 26. august 2010 14 år Forfatter hm... men med NAX, som jeg skal fly til OSLO, velger man jo d før man betaler... Jeg tør ikke trykke "contiune" en gang til enda, hos BA, for da har jeg jo bestillt den...
Skrevet 26. august 2010 14 år Da ville jeg ha sendt en e-post/ringt til British Airways å forhørt meg.
Skrevet 26. august 2010 14 år Forfatter http://www.britishairways.com/travel/ba6.jsp/seccharge/public/sv_gb Er dette inklusiv avbestillingsforsikring tror dere?
Skrevet 26. august 2010 14 år Beställ från en annan sida.... www.mrjet.se t.ex , där kan du lägga till avbeställningsskydd m.m till slut.
Skrevet 26. august 2010 14 år Forfatter Har bestillt, fra BA sine sider, men forsikring ordnest i banken
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.