Posted August 26, 201014 yr Hei! Skal bestille fly OSL-LHR-EDI-LHR-OSL, med BA. Men jeg finner ikke avbestillingsforsikring når jeg er inne på booking systemet dems...(?) Noen som vet om det ikke går an? Finner det ikke noen plass i "booking greia" dems på siden? Noen som vet? Henrik
August 26, 201014 yr Kanskje du har en avbestillingsforsikring i reiseforsikringen din, evt. under kredittkortet? Normalt sett vil du kunne velge avbestillingsforsikring idet du bekrefter at all informasjon om reisen er rett etc.
August 26, 201014 yr Author hm... men med NAX, som jeg skal fly til OSLO, velger man jo d før man betaler... Jeg tør ikke trykke "contiune" en gang til enda, hos BA, for da har jeg jo bestillt den...
August 26, 201014 yr Author http://www.britishairways.com/travel/ba6.jsp/seccharge/public/sv_gb Er dette inklusiv avbestillingsforsikring tror dere?
August 26, 201014 yr Beställ från en annan sida.... www.mrjet.se t.ex , där kan du lägga till avbeställningsskydd m.m till slut.