Skrevet 28. juli 2010 14 år Multitasking til tusen. Greier du å holde tunga rett i munnen? http://www.kongregate.com/games/IcyLime/multitask Mitt første forsøk gikk til 96 poeng. Hoi! Blir lettere stressa av det.
Skrevet 28. juli 2010 14 år lol. 52 her skal prøve på nytt en annen gang når det ikke er rett før leggetid
Skrevet 28. juli 2010 14 år 86! En god test til dem som vil bli flyvere. (Gjøre flere ting på en gang)
Skrevet 28. juli 2010 14 år Gikk greit helt til det ble tre oppgaver på en gang :grin: 64 på første forsøk
Skrevet 29. juli 2010 14 år Også så calming og relaxing bakgrunnsmusikk, da! Fornøyd med 60, selv om ting føkka seg til da wasd-knappene skulle i aksjon... ikke zen, akkurat.
Skrevet 29. juli 2010 14 år 86, spenstig spill, men ikke helt min tekopp klokka halv fem om morgenen.
Skrevet 31. juli 2010 14 år Har ikke spilt dette siden i vinter, så det var morsomt å prøve igjen Fikk 257 på mitt første og eneste forsøk før jeg nå offisielt skal gå og legge meg.
Skrevet 31. juli 2010 14 år 98 Hvis jeg ikke husker helt totalt feil fra sist gang dette var oppe, så var det en pilot som ikke det mentes kunne være en benchmark opp imot det å være pilot. Heller bare god trening.
Skrevet 1. august 2010 14 år Harald: Jeg mener at dette spillet har veldig mye med rutine å gjøre. Hvis du opparbeider deg en god rutine med når du skal se på hver av de fire rutene, så vil du kunne komme rimelig langt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.