Posted July 28, 201014 yr Multitasking til tusen. Greier du å holde tunga rett i munnen? http://www.kongregate.com/games/IcyLime/multitask Mitt første forsøk gikk til 96 poeng. Hoi! Blir lettere stressa av det.
July 29, 201014 yr Også så calming og relaxing bakgrunnsmusikk, da! Fornøyd med 60, selv om ting føkka seg til da wasd-knappene skulle i aksjon... ikke zen, akkurat.
July 31, 201014 yr Har ikke spilt dette siden i vinter, så det var morsomt å prøve igjen Fikk 257 på mitt første og eneste forsøk før jeg nå offisielt skal gå og legge meg.
July 31, 201014 yr 98 Hvis jeg ikke husker helt totalt feil fra sist gang dette var oppe, så var det en pilot som ikke det mentes kunne være en benchmark opp imot det å være pilot. Heller bare god trening.
August 1, 201014 yr Harald: Jeg mener at dette spillet har veldig mye med rutine å gjøre. Hvis du opparbeider deg en god rutine med når du skal se på hver av de fire rutene, så vil du kunne komme rimelig langt.