Kristian Viken Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Hvilket callsign skal Norwegian bruke??? Pga. RNoAF har Norwegian callsignet!! Siter
Arne Øverland Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Skal de ikke fortsette med 'Norshuttle' da? Siter
Kjell Engkrog Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 På de rutene de flyr under eget kallesignal i dag kaller de seg "Nor shuttle", og bruker ICAO-koden NAX. Du har helt rett i at "Norwegian" (NOW) allerede brukes av luftforsvaret, vi får se hva de søker om å få bruke, hvis de ønsker et nytt i det hele tatt. Vil nok tro det, ettersom de har beveget seg bort fra shuttle i alle sammenhenger som har med de forestående rutene å gjøre. mvh, Kjell. Siter
Anders Presterud Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Hei! Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang... Siter
Kjell Engkrog Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Anders Presterud: Hei! Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang... I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum! Kjell. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Kjell Engkrog: quote: Opprinnelig postet av Anders Presterud: Hei! Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang... I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum! Kjell. For ikke å snakke om Widerøe som skal forandre logo på fly, biler, idkort, klistremerke osv ekke billig det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.