Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norwegian , Callsign???

Featured Replies

På de rutene de flyr under eget kallesignal i dag kaller de seg "Nor shuttle", og bruker ICAO-koden NAX.

Du har helt rett i at "Norwegian" (NOW) allerede brukes av luftforsvaret, vi får se hva de søker om å få bruke, hvis de ønsker et nytt i det hele tatt. Vil nok tro det, ettersom de har beveget seg bort fra shuttle i alle sammenhenger som har med de forestående rutene å gjøre.

mvh,

Kjell.

Hei!

Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang... "[smil]"

quote:

Opprinnelig postet av Anders Presterud:

Hei!

Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang...
"[smil]"

I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum!

Kjell.

quote:

Opprinnelig postet av Kjell Engkrog:

quote:

Opprinnelig postet av Anders Presterud:

Hei!

Men hvorfor skal de gidde å bruke penger og krefter på å bytte kallesignal? Norwegian sitt mål er å kapre kunder fra SAS/BRA, de bør heller satse penga sine på den fronten. Kunder flest vet da ikke hva et kallesignal er en gang...
"[smil]"

I din og min verden ja! MEN... antar at man bruker et eller annet konsulentbyrå for å lage et image... bare vent til du og jeg må skifte logo på ID-kortet, kommer nok til å koste en pen sum!

Kjell.

For ikke å snakke om Widerøe som skal forandre logo på fly, biler, idkort, klistremerke osv "[smil]" ekke billig det "[blink]"