K J Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har endelig, ved hjælp af det fantastiske CMS, Joomla, fået et website op at køre. Den hedder Bilsektionen, så dere kan kanskje regne ud hvad den vil indeholde Kom gerne med kommentarer til design, layout etc. Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Den Layouten var virkelig profft utført! Nydelig side! Siter
K J Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Skrevet 17. mars 2010 Tak for input, Tommy! Jeg har efterfølgende ændret template, da jeg ikke var helt tilfreds med det gamle design. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 WOW! Det nye var MYE bedre Noe av det bedre jeg har sett i år! Siter
K J Skrevet 13. april 2010 Forfatter Skrevet 13. april 2010 Efter en del frustrationer med Joomla, har jeg valgt at skifte CMS, og er gået over til WordPress. WP er lidt mere enkelt at arbejde med, men websiderne kan stadig se pæne ud. Check it out. Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 WOW! Dette er noe av det bedre jeg har sett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.