March 10, 201016 yr Jeg har endelig, ved hjælp af det fantastiske CMS, Joomla, fået et website op at køre. Den hedder Bilsektionen, så dere kan kanskje regne ud hvad den vil indeholde Kom gerne med kommentarer til design, layout etc.
March 17, 201016 yr Author Tak for input, Tommy! Jeg har efterfølgende ændret template, da jeg ikke var helt tilfreds med det gamle design.
April 13, 201016 yr Author Efter en del frustrationer med Joomla, har jeg valgt at skifte CMS, og er gået over til WordPress. WP er lidt mere enkelt at arbejde med, men websiderne kan stadig se pæne ud. Check it out.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.