Kjell Martinsen Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Hallo alle entusiastiske SIMmere. Jeg er en ihuga bruker av FS2K, og særlig ett spørsmål har kommet og gått siden jeg begynte med FS langt tilbake i tiden. Mens jeg befinner meg på Meigs Rwy 36 og gjennomgår sjekklisten, er det flere fly som tar av. Er det noen som har fulgt disse flyene slik at de vet hvor de flyr hen? Eller forsvinner de bare i løse luften? Mvh KjellM Siter
Gjest Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 AI flyene har ruter.. så de forsvinner ikke bare i løse luften, heldigvis.. Siter
Henrik Jensen Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Hej hej ! Nu skrev du at det var FS 2000. Og jeg har en dag jeg sad og kedede mig fulgt efter flyene, og de flyver til venstre, og langs runwayen, og lander igen samme sted. Men jeg ved ikke hvad de gør i FS 2002, det har jeg ikke prøvet. Mvh. Henrik Jensen Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Hei I FS2002 flyr de hele ruten sin Siter
Åke Lindberg Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Med hjälp av TTools kan du få en hel rad med flygplan att flyga till Norge t.ex. Åke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.