July 10, 200223 yr Hallo alle entusiastiske SIMmere. Jeg er en ihuga bruker av FS2K, og særlig ett spørsmål har kommet og gått siden jeg begynte med FS langt tilbake i tiden. Mens jeg befinner meg på Meigs Rwy 36 og gjennomgår sjekklisten, er det flere fly som tar av. Er det noen som har fulgt disse flyene slik at de vet hvor de flyr hen? Eller forsvinner de bare i løse luften? Mvh KjellM
July 10, 200223 yr Hej hej ! Nu skrev du at det var FS 2000. Og jeg har en dag jeg sad og kedede mig fulgt efter flyene, og de flyver til venstre, og langs runwayen, og lander igen samme sted. Men jeg ved ikke hvad de gør i FS 2002, det har jeg ikke prøvet. Mvh. Henrik Jensen
July 10, 200223 yr Med hjälp av TTools kan du få en hel rad med flygplan att flyga till Norge t.ex. Åke
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.