Ivar Lundby Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Heisann, er det noen andre en meg som ser på Åpningseremonien OL 2010. Eller er jeg dum nokk til å sitte her alene klokka tre på natta? Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Neida kjør på! Sitter å ser på jeg også Imponerende med de hvalene de viste på bakken. Fancy med vannspruten som fikk 3d-effekter til å virke sammen med 2d-bildet! Siter
Johan Clausen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Negative. Også i DK sidder hvertfald 1 og ser det live på nettet. Har været i Vancouver, så vil gerne se så mye af OL som muligt. Siter
Ivar Lundby Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Skrevet 13. februar 2010 Ja hvalene var veldig imponerende De utførte et spektakulært show og jeg likte oppsettet dems. Når seremonien var over, rakk jeg jaggu ikke gjøre mer enn å skru av TV'en før jeg falt rett i koma Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Jeg lot vel være å nevne at jeg bare er to-tre tidssoner unna seremonien Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Så reprisen idag på NRK HD med 42" LCD. Ikke dumt. Felegreia var skamtøff! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.