February 13, 201016 yr Heisann, er det noen andre en meg som ser på Åpningseremonien OL 2010. Eller er jeg dum nokk til å sitte her alene klokka tre på natta?
February 13, 201016 yr Neida kjør på! Sitter å ser på jeg også Imponerende med de hvalene de viste på bakken. Fancy med vannspruten som fikk 3d-effekter til å virke sammen med 2d-bildet!
February 13, 201016 yr Negative. Også i DK sidder hvertfald 1 og ser det live på nettet. Har været i Vancouver, så vil gerne se så mye af OL som muligt.
February 13, 201016 yr Author Ja hvalene var veldig imponerende De utførte et spektakulært show og jeg likte oppsettet dems. Når seremonien var over, rakk jeg jaggu ikke gjøre mer enn å skru av TV'en før jeg falt rett i koma
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.