Jim Vold Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 http://www.koreus.com/video/papy-slovenie-tunnel-contre-sens.html - en litt for sløv gamling!! Anbefaler ikke for de med svake hjerte! Siter
Morten Ruud Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Herregud! For en gal mann! Håper virkelig at jeg innser at jeg ikke bør ha førerkortet lenger når jeg ikke er i stand til å kjøre. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Sykt. Litt spesielt at flere biler i tunnelen ikke stoppet på rødt lys og rød X i begge kjørefelt. Siter
TOS Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Gal mann det der ja :eek: Men eg må seia at han var ikkje åleine. Utruleg mange idiotar der. Det lyser raudt og blinkar gult, men dei stoggar ikkje. Dei berre peisar på som om ingenting hadde skjedd. Burde teke sertifikatet ifrå ale som køyrde forbi raude lys i den tunnelen der. Like galskap det. For atl dei visste så kunne han ha snudd for å kome unna ein farleg situasjon lengre framme. Siter
Tom Knudsen Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Ikke bare en gal sjåfør der nei, hva med alle de som dreit i varsellysene og kjørte selv om veien var stengt. Siter
Michael A B Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Ja, det var ikke bare sjåføren som putret avgårde i feil kjøreretning som er synderen her, er ganske mange ting en kan peke på i denne videoen. Ellers er nok ikke lignende hendelser så alt for uvanlig, det er bare å se på hvor mange som stopper opp i Festnings- eller Vålerengatunnelen pga. tom tank ... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.